Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קליניקה להשכרה לפי שעה

כשאומרים שאתה עובד במתקן בריאות, רוב האנשים חושבים על בית חולים או מרפאה, אך אפילו מבט מהיר על ענף הבריאות יגיד לך שישנן אפשרויות רבות שלא בהכרח אפשריות מלכתחילה. לפעמים משתמשים במונח "הליכה במרפאה" לתיאור ספקים החל ממרכזי חירום ועד מרפאות אשפוז קמעונאיות.

המילה האנגלית "מרפאה" יכולה להיות גם מרפאה מיוחדת, אך לרוב היא מתייחסת למנהג כללי המנוהל על ידי רופא כללי אחד או יותר המציע טיפולים טיפוליים קטנים. המונח מרפאה יכול לשמש להתייחסות לבית חולים, למוסד בריאות, או אפילו לבית ספר לרפואה או מרכז מחקר. חלק מהמרפאות מופעלות על ידי מעסיקים, ארגונים ממשלתיים ובתי חולים, בעוד שהם יכולים להיות ממוקמים במרפאות GPS, שהם מרפאות, בתי חולים או מתקני בריאות אחרים כגון בתי אבות, בתי אבות, בתי ספר לרפואה, בתי חולים ומרפאות. שירותים קליניים מוציאים לעתים קרובות מיקור חוץ לחברות פרטיות המתמחות במתן שירותי בריאות.

לדוגמא, פרקטיקה כללית מקומית המנוהלת על ידי רופא כללי יחיד מעניקה שירותי בריאות בסיסיים ומנוהלת בעיקר על ידי הבעלים, בעוד שמרפאה ממשלתית יכולה להעניק שירותי בריאות מסובסדים.

מרבית המרפאות הקבוצתיות הינן מרפאות כלליות (כלומר יש להן התמחויות רפואיות שונות בצוותן). סוגים אחרים של מרפאות מנוהלים על ידי מומחים הקשורים לסוג זה, כמו רופא משפחה, רופא חירום או נוירולוג.

כאשר המרפאה קטנה, היא מתמקדת לעיתים קרובות בבעיות בריאות כלליות כגון סוכרת, סרטן, מחלות לב, סוכרת ולחץ דם גבוה. בדרך כלל הם מאוישים ומתמקדים בטיפול במחלות אלו וכן במניעת מחלות אחרות.

המרפאה לקרדיולוגיה תהיה מעוניינת בהד ובדיווחי צנתורים מהעבר, לכן נסה להתמקד במה שאתה חושב שרלוונטי למרפאה בה אתה מבקר. אם המרפאה שלך אינה ממוקמת בקמפוס הראשי, סימנים יציינו כי החולים נמצאים בבית החולים.

פוסט – צוות מרפאות השחרור זמין בקלות לפגישות, לכן בוא לבקר בבית המרקחת לפני שתפנה לרופא במרפאתך. רופאי משפחה רבים מקבלים תור, ואז אתה יכול לחשוב ללכת למרפאה. מרפאות בחינם או בעלות נמוכה יכולות לכתוב מרשמים עבורך, כל עוד רופא מורשה נמצא באתר ומרכזים רבים יכולים אפילו להוציא מרשמים. אינך צריך ללכת לבתי המרקחת כדי לראות את הרופאים במרפאות אלה; אתה יכול להגמיש את השרירים כדי לבקר במרפאה לטיפול ראשוני, בדיוק כמו בפרקטיקה רפואית רגילה.

במרכז לטיפול חירום יש לרוב רופאים שיכולים לבקר חולים כשהוא פתוח, ורופאים ורופאים ברמת האמצע יכולים לראות את החולה בכל עת. בהשוואה לטיול – במרפאה, דחוף – מרכזי הטיפול מאוישים בדרך כלל על ידי רופא אחד לפחות ולרוב יש להם זמן פתוח או יותר כדי להיות פתוחים. יש להם גם שעות כמו משרד רופאים טיפוסי, וזה יתרון גדול אם אתה לא יכול לפספס עבודה או בית ספר ולא צריך לחכות שעות ביום לפגישת רופא.

עם זאת, ישנם הבדלים רבים בין מרכז חירום לבית חירום, ואיוש משתנה מבית חולים לבית חולים, כאשר עד 60% מהמתקנים מנוהלים על ידי אחות או סייעת. במרפאות לטיפול חירום חייבות להיות לפחות חבר מועצה אחד – רופא מוסמך, אחות או עוזר רופא.

במרפאה, אתה בדרך כלל מטפל בחולה שיכול להיכנס ולצאת – פנימה והחוצה. הליכה – מרפאות הן פשוט ספקי שירותי בריאות המאפשרים לך לראות רופא ללא תור.

מדובר במתקני בריאות המתמקדים בעיקר בטיפול בחוץ-חוץ, אך יש בהם גם מרפאת הערכה גריאטרית. במרפאות אלה, שפתוחות חמישה ימים בשבוע, עובדים רופאים, אחיות, עובדים סוציאליים ואנשי מקצוע אחרים בתחום הבריאות. מרפאות לאחר שחרור (המכונות גם מרפאות מעבר או "מרפאות טיפול") נועדו לגשר על הפער בין טיפול רפואי בבית חולים לטיפול ראשוני.

ממשלה – מרפאות המציעות שירותים בדרגות שונות מכונות לפעמים מרכז הבריאות המוסמך הפדרלי (FQHC). מתקן בריאות עשוי להיות נוהג קהילתי שהוקם על ידי קופת חולים פרטית או מרפאה בבעלות חברה, ואולי מזוהה עם מערכת בריאות גדולה יותר או בית חולים גדול יותר.

מרפאה מסוג זה מציעה מגוון שירותים כאשר עלות הטיפול מבוססת על כושר פירעון, כגון כיסוי ביטוח בריאות, תרופות מרשם ושירותי חוץ.

מרפאה מסוג זה מציעה מגוון שירותים כאשר עלות הטיפול מבוססת על כושר פירעון, כגון כיסוי ביטוח בריאות, תרופות מרשם ושירותי אשפוז. בעוד שמרפאות מסוימות עשויות להיות מקושרות לבית חולים מסוים, רוב המרפאות העצמאיות הן בבעלות ספקים.

ספק שירותי בריאות זה אחראי על הקמת המסלול – במרפאה, למשל, בפיזיותרפיה, רפואה תעסוקתית וחינוך גופני. אתה עוזב את מרפאת המעסיק או את מרפאת העבודה במשך היום, אך יש לך שליטה בביטוח הבריאות שלך, תרופות מרשם, מרשמים, תרופות ושירותי אשפוז.

רוצים לחזור לחלק מסוים במאמר?

נושאים קשורים נוספים בנושא כללי

השכרת חדר טיפולים

במאמר זה אני מציע אסטרטגיה למציאת שטחי משרדים ולסקור את היתרונות והחסרונות של שטחי משרדים מסוגים שונים בענף הבריאות. מאמר זה נותן לכם כמה טיפים

קליניקה להשכרה בחולון

כשפותחים מרפאה רפואית או אסתטית משלכם, הצעד הראשון הוא עריכת תוכנית עסקית ומימון מאובטח, אך בחירת המיקום הנכון לעסק החדש שלכם חייבת לקחת זמן מה.

פסיכותרפיה בתנועה

כפי שכבר דנו בעבר, לפסיכותרפיה של ריקוד ותנועה יש מגוון רחב של שימושים והיא משמשת לטיפול במגוון מחלות נפשיות ורפואיות, כאשר הגדולה שבהן היא השימוש

משרד להשכרה בראשון לציון

בדקו היכן תוכלו לשכור שטחי משרדים לפי שעות והסתכלו על כמה מהיתרונות הנפוצים ביותר בשכירות. מהמשרד שמעניק לך תדמית מקצועית יותר (בניגוד לעבודה מהבית) וכלה