Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קליניקה להשכרה בחולון

כשפותחים מרפאה רפואית או אסתטית משלכם, הצעד הראשון הוא עריכת תוכנית עסקית ומימון מאובטח, אך בחירת המיקום הנכון לעסק החדש שלכם חייבת לקחת זמן מה. בין אם אתם מתכננים לקנות, לבנות או לשכור שטח קליני, פתיחת טיפול חירום במיקום "הנכון" היא קריטית ויש לקחת בחשבון גורמים רבים. מאמר זה מספק מדריך שלב אחר שלב לבחירת שטח המשרד של מרפאה על ידי דיון בכל הנושאים הרלוונטיים. בקיצור, חיוני בהחלט לבחור את המיקום הנכון למרפאת הפיזיותרפיה. לאחר שתקבע את מיקום המרפאה שלך, תוכל להחליט איזה סוג של בניין ומשרדים תרצה לתפוס. אפשר גם לשקול להצטרף לפרקטיקה רפואית קיימת, אם כי המרפאה תהיה בפני עצמה ללא מרחב זה.

עם יותר מידע וזמן, אתה יכול לנהל משא ומתן על הסכם עם בעל בית בעיר כמו ניו יורק, שם הנדל"ן יכול להיות יקר למדי. אם אתה עובד להקמת בית חולים במקום לקחת הלוואה גדולה לרכישה או השכרה של משרד רופא, זה ישלם את עצמו רק כאשר תצטרך לבנות את בסיס המטופלים שלך.

אם אתה רוצה לשכור דירה בזול ככל האפשר, שכירות משותפת יכולה להתאים לך היטב. אמנם השכרת דירה על ידי חתימה על חוזה שכירות אינדיבידואלי אינה יקרה כמו השכרת דירה בשכירות משותפת, אך יש לזכור את העלויות הנוספות הללו אם יש לכם תקציב.

לפני הליסינג, יש לאשר כי למשכיר יש ויכול להשיג רישיון שיתוף פעולה תקף, אשר תקף למרפאות כירופרקטיקה. כאשר אתם חושבים לשכור דירה בטלהאסי עם אדם אחד או יותר, עליכם להחליט איזה סוג השכרה הכי מתאים לתקציב שלכם מבלי לוותר על שקט הנפשי שלכם. הסכם שכירות משותף יכול להישמע מפחיד, מכיוון שאתה דואג להעמיס על עלויות תיקון והשכרה בחזרה, אך לפחות תוכל להחליט עם מי אתה גר. אתה יכול לחפש נכס שאתה כבר גר בו שמציע מקום להשכרה, או שאתה יכול למצוא מישהו שאתה רוצה לחיות בו ולחפש מקום לגור ביחד.

אם אתה זקוק לעזרה בהשכרת המרפאה שלך, תוכל לפרסם את הצרכים המשפטיים שלך בשוק UpCounsel. אם הרופא שלך אומר, "אני רק צריך את הציוד הזה", אתה יכול להשאיל ציוד כמו רגליים מחנות הרפואה של מאיו.

בהתחשב בכך, הנה כמה טיפים כיצד למצוא את המיקום הטוב ביותר עבור הרפואה שלך. התקשר אלינו עוד היום כדי ללמוד עוד על האופן שבו השכרת המשרדים הרפואיים בסקוטסדייל יכולה לענות על הצרכים שלך.

בחירת המיקום היא צעד גדול עבור כל יזם חדש, ובעלי מרפאות PT אינם יוצאים מן הכלל. שקול להגדיר כמה פרטים כדי לוודא שיש לך מספיק מקום לפתוח מרפאת וטרינרים בקרבתך כדי למנוע מבעל הבית שלך להתקשר עם המתחרים. הפרקטיקות הווטרינריות בפועל הן אחד ההיבטים החשובים ביותר בכל פרקטיקה רפואית.

אם לרופא שלך יש אפשרות להשכרה שאפשר להאריך אותה בחמש שנים נוספות, עליך לוודא שאתה יכול לקבוע את המחיר לחמש השנים האלה.

שכר דירה ברוטו שונה בדרך כלל פירושו ששכר הדירה שלך כולל עלויות שאינן כלולות בשכירות NNN, אך אתה עדיין משלם עבור החשמל והשרת שלך. בנוסף, בעל הדירה רשאי להגדיל את שכר הדירה בשנה בתקופת ההשכרה, המכונה "צעד שכירות". אם לך ולשותף לחדר יש הסכם שכירות או חכירה עם בעל בית, אתה נחשב לדייר משותף ועליך לשלם סכום שכירות זהה לזה שתשלם עבור בית משפחתי, כמו למשל דירה עם חדר שינה אחד. שם החכירה המשותפת שלך הוא החכירה שלך, ולכן אתה עדיין צריך לשלם עבור כל שירותי הדירה, כמו גם עבור שכר הדירה עבור משרד הרופא והוצאות אחרות.

אם אתה פותח פרקטיקה כרופא, מומלץ להוציא חוזה שכירות ברוטו מכיוון שהוא ישמור על שכר הדירה שלך בהתחלה.

מתן שירותים פשוטים וקלים לשימוש הוא גם המפתח להשכרה מוצלחת של שטחי בית חולים. בעלות על משרד יכולה להעניק לכם את היתרון בשכירת שטחי משרד נוספים ליצירת מקור הכנסה נוסף. השכרת משרדים כאופציה מציעה לחברות אפשרות לשכור באזורים עם מיקום טוב ותדמית גבוהה.

השכרת שטחים שאינם בשימוש בבית חולים יכולה גם להציע גמישות לרופאים פרטיים שרוצים לטייל ברחבי הארץ ולנהל עסק במקום להיות קשורים לבית. חברה שיש בה סוגים רבים ושונים של חדרים, השוכנים במגוון מתקנים ומתקנים הניתנים להתאמה לצרכי הדייר, תוכל למשוך הכנסות מהשכרת החדרים על ידי מתרגלים.

רוצים לחזור לחלק מסוים במאמר?

נושאים קשורים נוספים בנושא כללי

השכרת חדר טיפולים

במאמר זה אני מציע אסטרטגיה למציאת שטחי משרדים ולסקור את היתרונות והחסרונות של שטחי משרדים מסוגים שונים בענף הבריאות. מאמר זה נותן לכם כמה טיפים

קליניקה להשכרה לפי שעה

כשאומרים שאתה עובד במתקן בריאות, רוב האנשים חושבים על בית חולים או מרפאה, אך אפילו מבט מהיר על ענף הבריאות יגיד לך שישנן אפשרויות רבות

פסיכותרפיה בתנועה

כפי שכבר דנו בעבר, לפסיכותרפיה של ריקוד ותנועה יש מגוון רחב של שימושים והיא משמשת לטיפול במגוון מחלות נפשיות ורפואיות, כאשר הגדולה שבהן היא השימוש

משרד להשכרה בראשון לציון

בדקו היכן תוכלו לשכור שטחי משרדים לפי שעות והסתכלו על כמה מהיתרונות הנפוצים ביותר בשכירות. מהמשרד שמעניק לך תדמית מקצועית יותר (בניגוד לעבודה מהבית) וכלה